maj 06, 2010

I'm not your toy

Ja denna bild var den enda jag knäppte igår kväll på Bar 210, på Andrei och hans kompis ben och lite mexikanska hattar. Blev varken margaritas på Cabo eller nya stället Las Palmas för oss men detta var mycket bättre, mitt nya favvo ställe tror jag till och med. Det ligger inuti Beverly Hilton. Vi fick snygga fake mustascher som dem delade ut, haha. Ja är det cinco de mayo så är det!
.........................................................................
Och vilken härlig dag jag har haft idag trots att jag vaknade med världens huvudvärk från går kvällen. Gick bort till vår pool med Sanna och mötte upp Sebbe o Emma där. Världens snyggaste kille fanns också på plats. Vi dog lite smått allihopa, haha. Sedan gick jag och Sebbe på manikyr och pedikyr, så nu har vi världens finaste händer och fötter :) Efter det så stack jag bort till Veggie Grill på Sunset för att möta min chef Emily och Eva för att planera lite. Blev dock mest prat om killar, kläder, killar och killar. Ovanligt? Nej. Jag fick denna söta av Emily och i helgen ska jag ta med Sanna hem till Emily då vi ska prova massor med fint som hon har fått in.
Hemma nu igen och ska snabbt fixa mig för att åka och äta choklad mousse på en mysig restaurang på Beverly blvd. Behöver jag andas? Ja egentligen. Men jag älskar faktiskt när det inte är en lugn stund!

Inga kommentarer: