maj 05, 2010

cinco de mayo

Igår efter en minst sagt nervös dag så mötte jag upp Preston på mysiga Cobras & Matadors. Där man tar med sig sitt eget vin och beställer in massor med goda förrätter och efterrätter, stället påminner väldigt om min favorit restaurang La Poubelle. Efteråt kom Sebbe och hämtade upp mig och vi gjorde LA kan man säga, haha. Första stoppet var utanför Trousdale där en het Peaches Geldof fanns på plats med världens finaste Alexander Wang klackar på sig. Vilken galen men också mysig kväll, vi skrattade tills vi knappt kunde andas där ett tag men. Vi avslutade i alla fall kvällen på gamla goda Roger Room med en bellini där vi träffade på en glad men trött Zack som precis kommit från en spelning med bandet i Hermosa.
Idag är det Cinco de Mayo. Förra året var galet och jag hoppas på likadant i kväll då vi hela gänget ska mötas upp på Cabo Cantina för margaritas och sedan åka vidare till ett nyöppnat ställe!
Men innan det så ska jag bort till the grove och möta upp Nicole och Rod plus att jag måste köpa något att ha på mig i kväll. Herregud, stressigt värre haha. Ska lyssna på världens bästa La Roux först, bara en gång till :) Man blir helt enkelt beroende av låten In for the kill...
Happy Wednesday!!
P.s. Svar på frågorna kommer i morgon :)

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Cabo Cantina!!!! Fy faan va najs! Ta en margarita för mej med! EN SÅN DÄ STOR JÄVEL!!!=)

Anonym sa...

du är ganska liten va??

MichaelaWesterlund sa...

Jaaa :) de ska jag!

Hmm.. ja de e jag väl ;)