april 20, 2010

christeric

Mitt fina shot glas, haha. Var bara tvungen att köpa detta i Miami för 99 cent som ett fint minne, eh? Har varit i skolan idag och jag längtar så sjuuukt mycket tills skolan är över i juni och jag får börja jobba här. Efter skolan blev det lite internship och klockan sju stod det födelsedags middag för Matilda på schemat. Dock blev det mer än en timmes väntan men äntligen kom maten och jag åt som aldrig förr, vi alla var vrålhungriga. Jag åt bang bang chicken Sanne och Sebbis! Sparade mig dock för efterrätt i mysiga Whiskey bar på the Grove med Rod istället. Härlig kväll och verkligen kul att träffa det gamla gänget och Matilda och Pelle som är här på besök igen!
Stefan och b-day kiddd
Pelle, jag och söta Anna
Herregud. Behöver jag säga mer? Rod fick inget, jag åt upp allt haha, snabbt som satan.
P.s. en ny favvo blogg, checka tjejen med grym stil.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis tilda!