april 19, 2010

back to the reality


Tillbaka till verkligheten. Hemma från Miami, Coachella och ett underbart springbreak är över. Har haft en riktig mysdag med Sannis idag. Lunchat, fikat i solen, vart på gymmet och sedan badat jacuzzi och pratat om världens underbaraste vecka. Sebbis och hela gänget försöker tvinga med mig ut men hjälp det orkar jag aldrig. Rehab nu ett tag får det bli!
Men som sagt tillbaka till L.A life helt enkelt och det känns faktiskt helt okej även om jag hade lite ångest i natt när jag kom hem till vår lilla lägenhet. Imorgon börjar skolan och jag är så opepp så det är inte klokt och efter skolan är det jobb som gäller. Dock ska kvällen bli riktigt kul då Matilda är här på besök och ska fira sin födelsedag med stor middag.
Här är lite Coachella bilder jag snodde från Rosengren. Jag vill tillbaka, NU!
Jake och jag
Hur varmt och svettigt var det inte på David Guetta då? Herregud.
Kramkalas på bästa Phoenix
Westerlund och Jonsson med sina mobiler... ovanligt...
Hmm....? :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch

Anonym sa...

ditt liv alltså. hatar dig.