januari 13, 2010

Nobu + Blockbuster?

Marias sista kväll, middag på mysiga Nobu.
Rose, hummer tacos och sedan dödligt goda efterrätter (vi dog!). Om man vill ha något smarrigt, gå till Nobu.
Mötte bland annat Brandon där, dock inte lika sliskig som sist.
Efter middagen blev det matkoma och vad är då inte bättre än att åka till Blockbuster och hyra en film och äta kex med hummus på resten utav kvällen? Om vi gjorde rätt filmval med filmen Spread vet jag då inte men het var Ashton i alla fall, filmen gick mest ut på att han skulle få ligga runt. Kul dock att dem filmade från både favorit la poubelle och vackra Edison downtown.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Myskväll! Saknar våra myskvällar gumman!!

TERREH - GRATIS PERSONLIGA DESIGNER! sa...

Oo jag är sjukt avundsjuk på dig! LA verkar vara alldeles underbart och är en stor dröm för mig (som jag även kommer att uppfylla). Går du på universitet nu? :) Kram Therése

Liiv sa...

Skulle du vilja vara gullig och rösta på mig på veckans blogg på: http://voffsen.blogg.se/2010/january/-veckans-blogg-finalister-1.html#comment nummer 4. OCH
http://sodsh.blogg.se/2010/january/rosta-pa-veckansblogg-finaliisterna-.html#comment nummer 5. Skulle vara supersnällt :)

Anonym sa...

streama spread efter jag läst här att du hyrt den. hmm jaa det handlade jue mest om att ligga runt i la. men japp het var aston iaf! hihi

MichaelaWesterlund sa...

Ja terreh det tycker jag att du ska göra :)!