januari 16, 2010

hideaway

Igår var vi på IKEA hela dagen, och det var verkligen hela dagen. På kvällen skippade vi Hollywood och Teddy's och allt var det innebar och bjöd över våra kompisar Mike och Alex istället. Köpte hem sjukt god mat från Whole foods och de hjälpte oss sätta ihop hyllorna och sängen vi köpt. Vi varvade snickeri med öl, svensk choklad och lite Macbook skola vilket jag behöver i alla fall. Och massor med musik snack, älskar att hitta ny musik. Mike är trummis i bandet Rock kills kid. Älskade deras låtar hideaway och I turn my camera on som var med i världens bästa OC 2006. Minnen minnen!
Sannis jobbar och jag kollar på... tror du ja pappa :)
IKEA in my heart, or maybe not.
Gick sedan över gatan till baren Molly Malones för att dricka en öl och äta nachos.
Tadaah, vi har i alla fall nya fina hyllor uppe nu! Börjar likna en riktig lägenhet. Finally!

3 kommentarer:

nathalie sa...

Hej! Gud vilket drömliv du verkar ha! Helt fantastiskt vilka möjligheter man egentligen har. Du har fått mig på tankar om att själv åka som student till CA som nu är helt omöjliga att släppa. Så jag undrar hur det är att plugga på collage där? Går man någon linje eller väljer man kurser? Är det svårt att komma in på skolan? Hur mycket kostar det? Fortsätt skriv på din underbara blogg!

Anonym sa...

Älskade oxå hideaway! åh minnen som sagt! Kramis från Lisa

FAR sa...

NÄ, JAG VET ATT DU ÄR EN RACKARE PÅ ATT SKRUVA OCH SNICKRA, PUSS-- PAPPA