maj 14, 2009

WTF?!

I onsdags drog vi till Area, gillar inte klubben så mycket men tänkte att vi skulle ge den en chans till och möta upp Adam o co där. Och Yes, underbar kväll och Area va hur bra som helst:)!
........
Underbara Genine dansar som alltid :)
Heeeeey
...... söta o goa J lika glad som alltid:)
Vår kära bil dog på vägen till Area, mitt i gettot. Där stod vi som fån mitt i ingenstans. Lämna bilen där och tog taxi till klubben. haha. Och Adam, snäll som han e körde hem oss efter och körde oss tillbax till bilen tidigt på morgonen därefter där vi fick ta den till närmsta bilfirma i Culver city...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan, måste bara säga att jag älskar din blogg! Du lever livet jag vill leva om några år!:) Kan du inte skriva ett inlägg om när och varför du åkte till LA? hur gammal du är och typ din bakrund?:)Sen måste jag bara fråga om du är rik, eller hur har du råd med allt?
Skulle vara jätte snällt:)

Anonym sa...

i second that! :)