maj 15, 2009

Resten utav torsdagen.....

Bilen gick som sagt sönder, bara sådär. Så tidigt på morgonen körde Adam oss till Culver city för att hjälpa oss att få igång bilfan, de gick först men när vi hade kört i 1 min så dog den mitt i vägen. De första som stanna var Ellen Degeneres och hennes Portia, som skratta åt oss där vi stod mitt i vägen, och alla andra bilar som försökte komma förbi va skitsura. Herregud. Jag fick springa till en byggfirma bredvid och tvinga me två killar att putta bilen för oss, haha. Sedan bärga bilen til närmsta bilfirma, där vi fick sitta i 6 timmar o vänta (hela dagen förstörd) Men jag fick iaf sett fina Rachel Bilson svänga förbi, så det gjorde min dag lite bättre :)Efter en lååång dag på bilfirman åkte vi äntligen hem vid fem, då vi satte oss på en mysig restaurang i Venice och afterbeacha..
......
På hemvägen så skrek de till två killar från vårt favorit strandhus, och tyckte vi skulle komma in o kolla basket. Jag tvinga me Sannis och vi hade riktigt kul, drack cranberry, spela kort o kolla på Lakers.. armhävingar för Kermit när Lakers loooosa blev de oxå. Kermit som bodde i huset äger realstarnews firman så man fick reda på massa kul där. Kl sju tyckte vi de va verkligen på tiden efter en kaosdag att dra hem så vi hann göra oss i ordning för att åka med Adam till Silver Lake.
......
Åkte till en riktigt bra klubb, spaceland med olika upcoming band,drack corona och spana in allt folk.. Kul o testa nåt annat än Hollywood ibland!
Kl fem ringde klockan (sovit två timmar) för vi hade lovat att köra Adam till flygplatsen där han skulle på jobb i Seattle. Börja me att han missa flyget i Burbank så vi fick åka till Newport beach ist. 5 timmar i bil på morgonen e väl sådär. Fast de va det värt, för nu har vi hans fina stora Lincoln i tre dagar framåt ist för vår lilla ford mustang!

Inga kommentarer: