juli 20, 2010

you and your heart

Lyssnar på underbara Jack Johnson, lite Ryan Adams och mysiga Howie Day medan jag gör lite små jobb över nätet för SGP. Har jobbat hela dagen idag i butiken med Sandra och vädret har så klart då varit toppen men jag ska inte klaga för det är enda dagen jag jobbar så. Söta pappa kom hem med sushi till mig efter jobbet och mango till efterrätt, nog bland det bästa som finns.
I går kväll/natt gjorde jag bort mig så mycket, haha. Skrattat åt det hela dagen idag och så kommer jag på att usch vad pinsamt och då stannar hjärtat lite haha. Det var lillasyster som fick mitt att inse att jag faktiskt gjorde bort mig för jag insåg ju inte detta först.. Opps! Jaja shit happens! Nu blir det film mys här och i morgon är det en minst sagt händelserik dag!

2 kommentarer:

MIMMI sa...

Såg du mejlet jag skickade till dig? Fortfarande inget svar :(

lisa Pettersson sa...

va hände???! hahaa