juni 20, 2010

Speeding cars

Snälla AJ hade gett Sanne och Johanna två biljetter till underbara Imogen Heap konserten på The Greek Theatre i kväll och (som tur va!) stack Sanne till Playboy Mansion och shottade istället så jag fick hennes biljett. Jippie, om jag blev glad! En sekund senare bbmar min kompis Prest och frågar om jag vill hänga på till Playboy Mansion men nej du icke, jag älskar Imogen Heap och jag ångrar mig inte en sekund nu i efterhand! Gud så underbart bra det var att sitta där utomhus och lyssna på fin musik som framkallar gamla minnen... Dock undrade ju jag och Johanna vart våra killar var någonstans eftersom ungefär ALLA andra verkade ju ha någon att mysa med under spelningen. Jaha ja, så kan det vara ibland, mysigt hade vi ändå.
Kan inte förstå att jag inte gått på mer spelningar här på Greek Theatre, riktigt fint.
Avslutade gjorde hon med fina låten Hide and Seek. Sjukt bra show, jag rös i hela kroppen när jag gick därifrån. Och inte på grund utav att det var svinkallt utan för att hennes röst är underbar. Så tack fina Sanne för att du är och dansar med playboy girls i kväll ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

fy fan hon e grym!! fusk! kram lisa karlsson