juni 21, 2010

New York

Gud så underbart. Central Park. New York. Underbara New York. Min fina Eva har precis varit där och hon hade det helt underbart, men hur kan man inte ha det? I alla fall så är det måndag igen, och jag har jobbat hela dagen. Efter jobbet kom Eva hit och vi lagade vegan mat tillsammans och jag, Sanna och Eva pratade om saker man inte ens borde prata om. Vi har skrattat i två timmar, non stop. Vi är inte riktigt kloka, men tur är väl det kanske?
Inget som händer i kväll, eller det händer alltid något i LA vad det än är för dag men är för trött för att ens resa på mig. Kikar på gamla Entourage avsnitt och äter Djungelvrål istället. På tal om Djungelvrål, eller salt lakrits så är det verkligen ingen amerikan som gillar det. I lördags tvingade jag Zack att testa och den minen han gjorde ja den kommer jag aldrig glömma, samma för alla andra också jag tvingat att testa haha. Galet, lakrits är ju det godaste som finns, förutom choklad då. Nej, nu ropar sängen på mig. Godnatt LA, Godmorgon Sverige.

P.s. Hoppas ni har det underbart i London underbara mamma och pappa!

Inga kommentarer: