juni 03, 2010

California girls

Vaknade klockan halv jäkla fem i morse på grund utav att jag har alldeles för mycket att tänka på skulle jag tro. Åh! Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv åtta så vi alla kan åka till skolan (eller väntar kanske jag inte gör men, vill ju helst inte till skolan vill jag lova). Ska ha möten i skolan idag som avgör om jag ska få stanna här eller inte. Vill inget hellre än att stanna här, i alla fall ett tag till. Vi får se. Wish me luck!!
Och till min mamma och syster som är i Grekland och har det underbart, jag önskade jag låg på stranden tillsammans med er och drack paraply drinkar nu. Mys!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Gumman, hur gick mötena??!?!? Berätta!
Puss min söta!

MichaelaWesterlund sa...

DET GICK BRA!!!!:)

mamma sa...

Är sååååå glad för din skull gumman<3. Puss, puss,puss !