juni 04, 2010

five places in six hours

Det är bara när jag och Sanna bestämmer oss för att gå ut och vimsa ensamma som vi hinner med flera ställen på kort tid. Torsdags kvällen började med att Emily hämtade oss och vi stack till Beverly Hilton för eventet, som var fullt med galna människor. Dock var vi tre lugna och Emily körde oss efteråt till House of Blues på Sunset där vi skulle kika på några vänners spelning.
Efter spelningen sprang vi bort till ett utav mina favorit ställen, Tower Bar där vi satt och åt lite snacks och en bellini till det. Kikade på vackra Louboutin heels och skrattade åt alla våra galna äventyr vi haft ihop under dessa två åren här i Los Angeles. Haha gud!
Efter en lugn timma på mysiga Tower Bar satte vi oss i taxin för att åka vidare till Hyde för att dansa till House ett par timmar. Tror nog att detta var en utav mina roligaste kvällar där i går, härliga människor och en grym DJ. Kvällen slutade inte där utan det blev vidare till efter fest med Raphael och hans vänner, där det dracks massvis med Cola Light och lite pizza på det. Vilken kväll, världens längsta någonsin tror jag! Tack för att jag är ledig idag.

Inga kommentarer: