maj 13, 2010

Hey, soul sister

Har suttit på Coffee Bean flera timmar med min underbara vän Eva och planerat lite för vårt lilla projekt, druckit kaffe och pratat om killar med skinny jeans, vilket är vårt favorit samtals ämne;) Hur söt är hon inte i sin mössa och blusen matchar lilla bubblan haha! Såg Ben Affleck på bensinstationen idag också, så liten han var. Otippat.
...........................................................................................
Hemma i soffan och fick ett sms utav Reuben nyss att hans Rydaznrtist är just nu med på Monique show, men har inte den kanalen så det suger ju. Jag vill se dem sitta och vela i soffan där, så Reuben skulle visa mig klippet i helgen lovade han.
Också har snygga butiken American rag har ett härligt event i kväll som Preston bjöd med mig till och därefter paper mag festen men jag måste vara hemma och plugga och fixa med lite andra saker istället. Att missa roliga grejer är bland det värsta jag vet, haha. Men ibland så är man ju tvungen och jag behöver vara hemma och vila upp mig också för i morgon blir det födelsedags firande för Jessica som fyller 21 år. Detta ska firas med 37 sorters öl på Surley Goat. Hoppas dem fortfarande har den där goda hallon ölen som smakar som cider...
Åh, jag är också avundsjuk på Sanne, Johanna och Sebbe som är ute och dansar någonstans i Hollywood. Men gud vad jag klagar på allting, inte okej. Jag får väl gå och lägga mig istället!

Inga kommentarer: