mars 31, 2010

blackberry pics


Jag och Dell satt på älskade Roger Room i går kväll med varsin drink och pratade om allt möjligt. Mest om love så klart, och vi skratta åt våra fåniga problem och hjälpte varandra med att skriva rätt sms och annat viktigt, haha! Istället för att åka hem vid tolv tvingades (?!) jag med till Guys n Dolls där vi mötte upp lite vänner och dansade. Kvällen var inte slut klockan två som jag hade hoppats utan då hängde vi med Adam och hans vänner som är i LA en vecka till deras hotell, the London. Älskar the London, jag är ju ett hotell freak och kan bara sitta och stirra på alla vackra saker och inredningen vilket jag i princip gjorde medan dem andra fortsatte att dricka tills klockan fem...
Alex och Dell
?
mössor mössor mössor
Skål!
Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fyfan va heta killar i MÖSSSSA!

MichaelaWesterlund sa...

;)

lisa Pettersson sa...

Sre ut som en toppen kvall gums!