mars 26, 2010

palihouse- surly goat- sunset marquis- swingers


Fyra ställen hann jag med igår på cirka fyra timmar. Mötte Eva och Beth utanför älskade Palihouse. Greg som jobbar i dörren ger mig en kram och skrattar lite och sedan går vi in och möts av ett fullproppat ställe. Wow tänkter vi, så mycket snygga killar. Tre minuter senare märker vi att det är gaynight, attans. Tydligen har dem börjat med det på torsdagar, när vi kommer ut skrattar Greg åt oss och säger 'Guess I'll see you guys tomorrow instead'. Vi kör bort till mindre flashiga baren Surly Goat istället som Beths kille äger. Aldrig varit där innan men en riktigt mysig bar med hur många sorters öl som helst. Jag fick bland annat prova på en hallon öl och en aprikos öl, vilka smakade ungefär som cider. Vi satt ett litet gäng i ett utav rummen och skrattade, pratade om jobb, killar, musik och framtiden.
Min och Evas samling i vårt lilla egna drink rum. Haha
Hallon öl
Vid klockan ett ringde Rod och ville vi skulle komma till Sunset Marquis, blev en sväng dit och man har alltid lika kul där plus att dem spelar bra rock. Mötte Brent Bolthouse och hans tre (?!) tjejer. Vi var hungriga som vanligt vid klockan två och vi åkte då till favorit Swingers diner för att äta ungefär allt man kan äta. Köpte med mig en liten cupcake hem också, såklart!

Inga kommentarer: