mars 18, 2010

Go green

Igår var det alltså den gröna dagen och jag, Johanna och Dell började på irländska puben vid oss, Molly Malones. Hjäälp så trångt och varmt det var, men kul att se alla fulla galna människor fira st. patrick's day. In på denna lilla pub kom snygging James Marsden förbi en sväng. Vi drack öl ur gröna fina flaskor och lyssnade på något band som spelade, trevligt. Sanna kom senare och vi drog då till nästa irish pub Hudson och mötte upp Merlin för en till öl.
Merlin
Sannis och Johanna
Irländaren Dell var på topp!
Tröttnade på pubhäng och åkte till W hotel och klubben Drai's. Fan va fel klädd jag var trodde vi skulle hänga på pubar hela kvällen men men. Träffade på underbara Michael igen och jag skrattar lika mycket varje gång åt honom, sjuk humor! Chris Brown stod vid sitt bord med ungefär 45 tjejer runt om sig. Hur? Varför, tänk vilket svin han är. Usch.
Brody och hans Avril myste på och likaså gjorde Audrina och Ryan vid Jacob's bord där det blev lite mycket drinkar. Audrina är alltid så sjukt söt och tyckte min gröna kjol var fin, haha jag följde regeln och hade grönt på mig töntig som jag är.
Jag och Sannis diskuterar...

3 kommentarer:

pappa sa...

visst e det gott med öl min stora skatt ??

MichaelaWesterlund sa...

jaa :)

lisa Pettersson sa...

grymt det ser ut :)