mars 06, 2010

give it to me baby

Det är så mycket fester, events och grejer nu när det är Oscarsgalan i helgen så man blir stressad, trött och känner nästan för att bara sitta hemma och skita i allt. Men nej, då ångrar man sig sedan. Vi är ju i LA, sova kan jag göra när jag blir gammal.
Av många anledningar så skippade jag och Johanna att åka till Dan's hejdå fest i Bel air och körde varvet runt med Sanna, Jojsi, Dell och Joe istället.
Att avsluta kvällen på Roosevelt hotell med världens godaste burgare är alltid lika underbart!

4 kommentarer:

lisa Pettersson sa...

wow bilder på dig. de e inte ofta snygging! me like. hahahhah håret på han lngst ner hahah! skön frills!

MichaelaWesterlund sa...

hahah skön frill :P

Anonym sa...

vad heter klubben? Tror att jag var där då jag var i L.A :)

MichaelaWesterlund sa...

teddys or bardot var vi på denna kvällen :)