mars 01, 2010

friends

Har precis ätit pita chips med hummus från Trader Joe's och kikat på mysiga Life unexpected och sedan Glamourama här hemma med tjejerna. Varit på jobbet precis hela dagen idag så är trött och orkar inget i kväll, ville till Teddy's där Samanta Ronson spelar men nopp jag sparar mig tills slutet utav veckan för galet kommer det att bli. Det är ju Oscars veckan nu!
Jag saknar mina vänner och familj hemma väldigt mycket, har gjort det hela helgen. Snart snart ses vi och då ska vi ha så jäkla kul tillsammans! Nä nu ska jag göra klart läxorna och fundera ut beskrivningar till nya plaggen för SGP.

4 kommentarer:

mamma sa...

Vi saknar dig med gumman !

MichaelaWesterlund sa...

:)))

Jessica Forsström sa...

Hej vännen! Såg de två senaste avsnitten av glamorama igår kväll! Haha, vi var ju på push när de var där i avsnitt 10, riktigt rolig kväll med sjukt bra musik men fick ju gömma sig för filmkamerna hela tiden då de filmade på dansgolvet när vi dansade loss till alla bra låtarna! Men vi fastnade inte på bild som tur e ;) thank god!!!!

Pusss vännen

MichaelaWesterlund sa...

hahah :) ja det var ju tur ni inte hamnade på film gumman ;) saknar push!!! åh!