mars 12, 2010

finally some sun!

Idag har jag legat vid våran pool i några timmar, mumsat twix och haft det allmänt uuunderbart med Sebbe och Emma och fick inviga en bikini också. Sköna folk runtomkring oss fanns det också, ibland kan man helt enkelt inte sluta att skratta. Ett väldigt förälskat par (väldigt!) fanns också på plats och dem vägrade sluta pussas och hålla på och jag och Sebbe kunde såklart inte sluta kika heller...
Har inte solat på tre månader gissar jag på, sjukt med tanke på att jag bor i LA men vädret har inte varit på topp eller så har inte tid funnits helt enkelt. Härligt var det i alla fall och nu ser jag att min näsa är röd, fan då.
Efter pool chillandet var det dags att hjälpa Emily med lite beställningar och packning vilket var riktigt kul och Emily är så gullig så jag går sönder. Bättre chef får man leta efter.
Nu sitter jag här och väntar in mina två blondiner som snart kommer hem från sina jobb. I kväll blir det middag med massa trevliga människor och Viktor och killarna från Venice kommer äntligen hit och gör Hollywood med oss, var ett tag sedan nu.
TGIF!

Inga kommentarer: