mars 02, 2010

chaichaichai

Har haft en mysig kväll med Jessica, vi har druckit chailatte på Toast och pratat om killar, kläder, varför man blir beroende utav bbm och massa annat strunt som går att prata om och skrattat så sjukt mycket. Toast har världens godaste chailatte som man inte kan få nog utav plus att man får små gulliga kakor till.
Påvägen hem följde jag med Jessica till Whole food, jag vill alltid ha allting när jag är där. Dem har faktiskt riktigt fina och goda cupcakes för att vara en mataffär så jag stod och kika på dem ett tag medan Jessica försökte bestämma sig för vilken sushi hon skulle köpa med hem.
Johanna, Sanne och Jeanette dansar på Guys n Dolls och jag var så nära att slänga på mig ett fodral och ta en taxi bort och joina dem men nej nej, för jag jobbar klockan 8 imorgon. Bra där! Det får bli en sväng till tearoom imorgon istället kanske?
Det blir att kika på Melrose place med Sannis istället i kväll! Myset fortsätter helt enkelt!

2 kommentarer:

mamma sa...

Skönt att bara ta det lugnt ibland gumman, de behöver man ! Kram

Anonym sa...

gottgott mickan! kram linn