februari 01, 2010

welcome to the woods

Igår kväll blev det en jäkla rundtur i Hollywood. Först en ganska ny bar som heter the Woods, världens konstigaste läge bredvid en kebab kiosk och någon tvätt firma på north La Brea fanns denna. Enligt Jake skulle denna baren vara grym så vi testade och javisst var den helt okej. Allt precis allt var inrett i trä vilket var riktigt snyggt.
Efter ett tag stack vi till Voyeur som sög, sedan Palihouse som var fullproppat och sist blev det Marquis som också var fullt med folk. Träffade på Deryck som hade med sig hela sitt sum 41 ute, Chase Crawford och söta Margeritha Missoni var även dem där. Flummig, kall men en kul kväll ;)

7 kommentarer:

ANNAWII sa...

Härligt att du hade kul! Vems bustier är det? Den var fantastiskt snygg!

kram

FASHIONPICS sa...

LOVELY SPARKLING TOP



XX
/// FASHIONPICS

Olivia sa...

Hejsan!

Älskar din blogg verkligen, jag undrar bara lite om livet i L.A. Hur har du råd med allting? Klarar du dig på csn bidraget eller hur fungerar allt? och vad har du för visum?

Och en till sak: vad går du för program/kurser etc? blir typ certifierad eller ..? har inte riktigt förstått, du får jättegärna sätta ihop ett litet inlägg och förklara lite utförligare om sådanna här saker! skulle vara super snällt för jag funderar på att åka och studera på college jag med.

Tack för en superbra blogg!! :) Kram

MichaelaWesterlund sa...

Vet inte riktigt vems det är :) Men sjukt fin är den i alla fall!

MichaelaWesterlund sa...

Hej Olivia!
tack så jätte mycket!! :)
Jag har csn som jag klarar mig helt okej på, har också väldigt snälla föräldrar som hjälper mig när det behövs. Plus lite sparpengar osv.
Jag får två certifikat nu, ett i marketing och ett i merchandising. Plus att jag har fem fashion kurser, bland annat fashion buying, color analysis och fashon marketing som jag ska läsa nu i vår :)
Jag ska försöka hinna med och skriva ett sånt inlägg.
tack igen! Kram på dig!!

Helena sa...

Vilken underbar bustier!

Anonym sa...

dejtar din kompis jennifer chase?