februari 12, 2010

u gotta love LA

Helt ledig idag och kom precis hem från ett svettigt träningspass uppe i runyon canyon med Alex, den första vi stötte på när vi kämpade oss uppför bergen var Josh Duhamel, hur het var inte han då? Vilken kropp, lyckos Fergie att ha honom vid sin sida.
Dessutom ser inte Hollywood skylten ut som den brukar, de fyra första bokstäverna har hittills bytts ut emot SAVE i protest för att det inte ska byggas stora mansion hus vid skylten. Vilket jag tycker är helt rätt.
Efteråt åkte vi till Alex favorit mataffär erewhon, förstår varför det är hans favorit för jag blev helt kär i denna lilla matbutiken. Men sjukt dyrt, jag som tycker Bristol farms är överprisat ja då är erewhon dubbelt så dyrt. Fick fyra saker för 21 dollar. Lite ananas, vatten (snygg flaska), världens nyttigaste juice synergy och en mini quinoa sallad. Om jag vore stenrik skulle jag absolut gå hit till denna söta fräscha butik och handla varje dag men fick nöja mig med detta denna gången.
Precis när vi betalt kom fina Rachel Bilson in i butiken, finns nog ingen sötare.
Innan jag åkte hem åkte vi förbi whole foods och köpte hummus och morötter och mumsade i oss i solen. Perfekt start på dagen.
Ska hoppa in i duschen nu och sedan möta Johanna som kommer från jobbet strax, vi ska unna oss manikyr, pedikyr och massage. Härligt! Ikväll blir det middag på Jones och efteråt kanske Crown bar eller Teddy's om vi orkar.

3 kommentarer:

FASHIONPICS sa...

TACK :)

du verkar ha det riktigt skönt i Lala landet. Kul att du gillar bilderna


Hava a nice weekend

XX
// fashionpics

MichaelaWesterlund sa...

Ja jag lånar dem till Golden pony i varje inlägg nästan :) skit snygga!! Kram!

Sandra sa...

Åååh underbara LA!!! Jag blir så sugen på att åka tillbaka när jag läser din blogg.