januari 12, 2010

Monday in my heart

Smink shopping på sephora med Mia där vi stötte på söta Jennie Hammar, på 3rd såg vi Alex Skarsgård som tydligen dejtar min favvo Kate.
På hemvägen köpte vi med oss rose och spana på snygga ägaren till Bolthouse Brent och sedan blev det rosemys klockan fyra i solen utanför vår lägenhet.
Rose på vår trappa (igen!) stack därefter till Skybar för att kolla in dess underbara utsikt som Maria missat under sin L.A tid.
Mina tjejer!
På skybars toalett fanns det en vägg som vi kunde skriva på. Maria is coming back blev det.
Stack sedan till Teddy's där Samanta Ronson var kvällens dj. Kaos? Ja.
Blev en öl på Roger room efter Teddy's där vi träffade på Patrick.
Och som alltid var vi hungriga mitt i natten och stack då till Toi för världens godaste red curry gryta. I min fortune cookie fick jag denna lappen. Jag är besatt av dessa cookies och blir lika glad varje gång jag är på en thai eller kina restaurang och dem kommer in med kakorna efter maten. Vad för mirakel jag kommer att bevittna snart får vi se....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria :( Hon är så sööt!

Lisa Pettersson sa...

Träffar du mycket kändisar osv?? Läste långt bak att du festat med Paris lillasyster på någon hemmafest och såg på kanal5 att du känner jesse m? tack för en gullig och händelsrik blogg!
Kram från Lisaaa