december 02, 2009

Hey hey hey guys

Tisdagar är oftast bästa kvällen att gå ut här tycker jag men nu de sista har alla klubbar alla dagar blivit så jädrans trista, till och med mina favoriter Teddy's och Bardot har tappat. Det enda som är riktigt bra är Voyeur på torsdagar och Palihouse på fredagar. Annars finns det såklart alla mysiga hotell lounger och barer men om man vill dansa en hel kväll är det svårt att hitta rätt. Så igår när det drog i dans nerverna stack vi till Guys and Dolls för att se hur det var. När vi åkte hem efter klockan två kom jag, Maria och Anna fram till att det var en utav de bästa utekvällarna sedan vi flyttade hit. Vad hände? Grym musik blandat med vansinnigt bra crowd och lite cranberryjuice på det så! Diskuterade under kvällen bland annat Sverigeliv med Avril's exman Deryck från mina högstadie favoriter Sum 41, och krossade ett stort glas mitt på dansgolvet så halva klubben vände sig om, klantig som vanligt är vad jag är!

3 kommentarer:

Johanna sa...

är det någon som har sånna hurley leggings som jag har snäckis?

andi sa...

fina skor du har på bilden:D

MichaelaWesterlund sa...

Ja det är det nog mamma Johanna ;) Men du var snyggare i dem! haha