december 14, 2009

my monday

Min dag började med att jag var riktigt duktig för en gångs skull och gjorde klart alla uppgifter i min marketing promotion klass, sedan hade jag världens längsta men roligaste telefon möte med Emily. Klockan 1 var det banken som gällde och efter det hämtade jag upp Sanna i skolan då vi skulle ta en tripp till mysiga Hancock Park. Alla husen där ser ut som det mysiga huset från ensamma hemma, konstigt att man ser palmer ena stunden och andra stunden hamnar man där det finns träd och buskar. Gulligt och vintrigt är det i Hancock området och vi stack efter hus kikandet till mysiga Susina bakery för att värma oss och där fanns det cirkus 8274 stycken goda saker att välja mellan?!
Home alone?
..........................................................
På hemvägen spana vi på någon filminspelning en sväng och sedan var det tyvärr dags att lämna tillbaka den fina bilen vi fått låna, så nu är vi utan bil tills på torsdag om vår lilla bubbla är klar då som planerat.
Innan sängen blir det samma visa som varje måndags kväll- Gossip girl!

Inga kommentarer: