december 07, 2009

My life's a cup of coffee

Idag har det regnat hela dagen här, REGNAT! Det är inte så vanligt att det gör det här vill jag lova, men faktiskt så gillar jag det. Blir en mysig känsla av det hela. Så istället för att shoppa i Downtown stack jag och Mia till mysiga Literati café i Brentwood i regnrusket och myste med varsin sojalatte och lite killprat på det. Eftersom vi älskar att äta så beställde vi in en jäkla stor pommes med aioli också. Sjukt gott!
Nu har jag och roomie precis druckit te och kikat på världens bästa film, Love actually. Jag tröttnar aldrig, den är bara helt helt underbar, särskilt nu vid jul. Kärlek kärlek kärlek alltså, hjälp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen!!! sååååå gotttt!! kram kram sandy

Stephanie sa...

Har hon gått och blivit kär tro??? ;) Hihi. Kramis från S

ewe sa...

haha jag & mamma såg den filmen också i typ förrgår ;)

Alexandra sa...

oh gott!