december 09, 2009

men oh my gosh

Fick nyss ett sms utav Reuben som löd såhär: Oh my goodnesss! We're going on tour with Mariah! Gissa om killarna är glada! Reuben är världens goaste och jag är så jäkla glad för honom och hans bror att dem ska få turnera med Mariah Carey på hennes kommande turne. Kommer att bli kanoners för dem!
Annars har det inte hänt så mycket här på morgonen, jag och Sannis vaknade vid elva med huvudvärk efter en galen utekväll igår och hade mys frukost med hela stranden framför oss. Guys and Dolls var skit bra igår och gissa om jag blev glad när söta Soulja boy kom in när bästa dans låten spelades. Lite kul var också att snygga AnnaLynne från 90210 drack sig så full på skumpa så att pojkvännen fick nästan bära henne ut från klubben.
Ska iväg lite senare och fika med Nicole och ikväll har Ernie och Brandon fest i Bevvan så blir en (kort) sväng dit. Innan så ska jag fixa lite jobb grejer (störda USA där det är krångel och fix med allt!) och göra klart mitt SISTA arbete i Marketing. Tralalala...

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysdaaag!! KRAM gumman från Sofia