november 06, 2009

TGIF!


Mötet/intervjuen idag gick så bra så att min dag blev ännu mer fantastisk än den var ifrån början. Underbart! Är så glad idag, gladare än vanligt om det nu går att vara det! Ska skriva om planeringen/internshipet/jobbgrejen och allt annat som det diskuterats med Emily idag snart. I alla fall så efter mötet på Coffee Bean strosa jag runt på Sunset strip en sväng och åkte därefter i min lilla gröna bubbla vidare mot Santa Monica för att möta upp Sanna. Blev att vi drack Bellinis, åt tre-rätters och slutligen gick vi på manikyr och pedikyr. En riktig mysfredag, och den fortsätter snart med lite cocktails och därefter blir det att åka raka vägen in för mingel på mysiga Palihouse, och om jag känner oss rätt kommer nog kvällen ännu en gång avslutas på Roger room. Just ja! Idag när jag satt på Coffee Bean med Emily spotta vi snygga Cameron Diaz. Jisses så het hon var!

Inga kommentarer: