november 17, 2009

Finally!

Äntligen fick jag provat på Pink's berömda korv med bröd. Sinnes att det annars är typ 700 meter kö dygnet runt till denna lilla rosa korvkiosk. Så när vi åkte förbi och jag såg att det var endast ett fåtal personer där, bad jag pappa att tvärnita. De trodde inte jag var riktigt klok när jag sa att jag har velat äta hotdogs här i över ett år. Undra vad som gjort detta stället så poppis. Är det för att Mr Pitt ibland står och köar för en chilicheese hotdog eller för att Celine Dion endast äter korv ifrån Pink's? Ja, den kan man fundera över men i alla fall så förstår jag galenskapet bakom detta nu för det var den godaste korv med bröd jag någonsin smakat. Nu vet jag vart jag kommer tvinga tjejerna och stå och frysa med mig klockan tre på natten när jag är vrålhungrig (alltid!) efter utekvällarna :)
Kusin och jag

Inga kommentarer: