oktober 10, 2009

Voyeur 7969

Voyeur Sannis och jag påväg till West Hollywood..
Welcome to Voyeur, a lavish new nightspot suggesting that highbrow elegance and a bit of S&M. Vilket stämde bra, lite väl mycket "porrshow" av nästan helnakna brudar inne på klubben var det men ändå riktigt kul. Musiken och stället var mer än godkänt på premiärkvällen. Plus att man fick spotta lite kända ansikten som snyggot Jonathan Rhys, och bland annat Samantha Ronson, Jessica Simpson, Jack Osbourne, Gerard Butler, Audrina Patridge, Jesse McCartney. I alla fall så var summan av kardemumman lika med en lyckad torsdagskväll!

1 kommentar:

Jellica sa...

Guuuud va jag avundas dig.. vilken tjej asså! Grymt gjort att bara bestämma sig och ta tag i skiten. Jag sitter ju lite taskigt till då jag bor på en ö ute i skärgården. Svårt att ta sig någonstans :) Men det löser sig, jag kommer nog på något.

Kram på dig HOLLYWOOD!!!