september 12, 2009

Weeekend

Heeelg! Och då börjar jobbet istället! Så ingen ledig helg här inte. Igår började jag morgonen med att gå en (lätt!) powerwalk till jobbet. Påvägen dit stannade jag till vid Abbot Habit på Abbot Kinney och köpte en soylatte, upptäckte att Elijah Wood stod i kön framför mig, nästan lika kort som mig själv? Vidare till jobbet, och efter en riktigt kul jobbdag gick jag tillbaka till Abbot Habit där jag mötte upp Nicole för en fika. Har inte träffat Nicole på fem år, men nu har hon flyttat hit till L.A (och bor granne med fina Adam Brody av alla), va riktigt kul att träffas och vi pratade om allt där hemma, om Seattle (där hon kommer ifrån) och om hela L.A livet. Efter vår fika var det bara att springa hem och börja förfesten med tjejerna och dra vidare till Teddy's i Hollywood.

Inga kommentarer: