september 27, 2009

Sunday funday

Eftersom mitt hälsosamma (!) liv börjat nu så blev det åter igen Runyon Canyon denna söndag, helt slut i benen var jag efter de jäkla branta backarna. Älskar det, verkligen den perfekta träningen. Efteråt blev det ceasarsallad och fruktsallad på Whole Food för att sedan kika på Halloween dräkter på Hollywood blvd. Förra året var jag en liten "french maid", i år har jag ingen som helst aning vad jag ska föreställa eller ens vart Halloween kommer tillbringas. Är nog tredje gången jag är på Hollywood blvd dagtid och nej vad det inte är speciellt vackert då. Man glömmer liksom bort det, för på kvällen är det stor skillnad när man är på g och ska in på klubbarna.

Ikväll står det XIV på schemat, eller rättare sagt tidig kväll. Klockan 6pm kör vi igång partyt!

Inga kommentarer: