september 04, 2009

My b-day


Födelsedagen började kvällen innan med solnedgångs mys med kära Johanna.
Sedan bestämde jag, Johanna, Sanne och Linda oss för att dra till West Hollywood och nya klubben MI6, där Brody firade sin 26 års dag.
Kom in på klubben precis på tolvslaget så det var bara att börja fira min längsta födelsedag ever.
Efter att Johanna kört hem mig till Venice på morgonen mötte jag upp Maria o andra Johanna för att äta frukost på mysiga Benice.
Sedan några timmars strandhäng med Maria o Anna.
I väntan på Taxin som efter en lång snurrig timma (med fyra personer för mycket i taxin) tog oss till Sunset strip och Ketchup.
En utav mina favvo restauranger Ketchup, där dem gör junkfood till lite finare junkfood helt enkelt:) Tack söta tjejer för en super kväll!!
Sötis Sanne mumsar chokladdoppade jordgubbar!
Jordgubbisssar och Jeanette med den bigga burgaren!

6 kommentarer:

Anonym sa...

gillar din blogg jätte mkt!

Anonym sa...

skulle du inte kunna tipsa om dina vänners bloggar?

Jessica Forsström sa...

Ser att du fick en riktigt bra födelsedag vännen!!! Massa fina bilder :) och Brody e ju inte helt fel heller ;)Ha det bäst, miss ya sweete!!!

Anonym sa...

Härligt att se att dom firar våran goa tjej riktigt ordentligt !!!! Kram

Mamsen sa...

Ha ha !! Blev fel, jag skulle ju inte vara anonym gumman .. Puss mamma

MichaelaWesterlund sa...

hiih :) du e söt mamma!