september 21, 2009

Hit the road to LaS vEgAs


Paus i öknen

In vegas baby
Dags för Sanna att visa sina hårkunskaper.
Vegas gänget!

B-day girl in the limo

På pussycat dolls show på pure.


Pure


På Wet republic



Poolparty på wet republic

P-diddy

Mina fina tjejer!
Janet baby!
MGM
Efter lördagens poolparty på Wet republic blev det snabbt tillbaka till hotellet för att fixa oss i ordning för The Killers konsert.
Mayweather at MGM grand
Sannis innan the killers.
Anna o Maria
Grymma Kid Cudi på Tao.
Världens bästa The Killers. Kan inte beskriva hur jäkla bra detta var, att det var i deras hemstad gjorde det nog också till en ännu bättre konsert. När det körde Dustland fairytale rös man i hela kroppen och att de sedan avslutade med världens bästa låt så man fick tårar i ögonen!

Efter konserten drog vi till Tao som jag alltid råkat missa varje gång jag varit här, men som från och med nu är den bästa nattklubben i Las Vegas.


Påväg hem efter världens bästa lördag!
Världens dyraste nattklubb, XS.
Söndag=Rehab! Rehab på ett lite annorlunda sätt mot vad vi egentligen hade behövt men..
Sandstrand på poolområdet!

Brunch på Fashion show, fick i mig världens godaste hummer rätt.
Rehab på Hard rock hotel
Jeanette o jag
Som den OC-junkie jag var förr så ville jag helst hit för att det var här Seth och Ryan var i Las Vegas avsnittet! Lame jag vet, men var man besatt förr så var man.
Jag, Chris och Jaaanet
Poolfesterna i Las vegas är helt galna och folk är egentligen sjukt äckliga men ändå är det så jäkla kul och musiken gör att man blir världens lyckligaste (nästan). Liiite trash MTV känsla av det hela dock.

poker i poolen.

Tillbaka till Los Angeles efter en underbart rolig helg i (annars ganska så trashiga) Las Vegas!! Tack alla mina fina tjejer!

2 kommentarer:

emma sa...

Gud vad roligt ni ser ut att ha det! Jag skulle verkligen också vilja åka till Las Vegas. Och nu börjar det verkligen bli höst här hemma, 12 grader i Sthlm idag :(

ewe sa...

åååh världens finaste syster lika brun o fin på varje bild ja;)! har du kollat på the pussy cat dolls show ??? fyfaaaan fuuusk! :D