september 23, 2009

Den mysiga pluggdagen

För att göra den tråkiga pluggdagen (tre prov imorgon) så åkte jag och Johanna till mysiga Los Feliz och satte oss på ett fik och pluggade järnet där. Efter pluggandet blev det att promenera runt i Los Feliz village och spana på alla softa människor, såg bland annat Hugh Laurie från House. Och såklart blev det en sväng in till American vintage, där jag fick med mig ett par finfina mörkgröna mocka boots ut.


Sedan vidare till Melrose för att kika på örhängen inne i Betsey Johnson's sagoland. Och självklart en snabbis in på Marc by Marc Jacobs. Äntligen hittat den perfekta Marc väskan för mig! Sista stoppet för dagen blev på mysiga Montana avenue där vi åt middag på nya restaurangen R&D kitchen, spottade min gamla idol Bob Saget från Huset fullt där som åt middag med sin söta dotter. Superbra pluggis onsdag. Har jag sagt att jag älskar La-la-land?

Inga kommentarer: