augusti 31, 2009

L.A improv


I tordags mötte vi upp min kompis Jeanette som precis flyttat hit o snällaste Fardad i Melrose för att sitta och gapskratta till olika ståupp komiker på L.A improv. Trodde inte att jag skulle gilla detta riktigt, men det var ju super roligt att dricka sliskiga drinks och lyssna på sjuka skämt. Så detta var inte sista gången vi går på sånt här.

Jeanette och Fardad hade bestämt sig för att åka till Hollywood och Roosevelt och vi var inte sena att haka på. Tropicana baren vid Roosevelts pool är en av mina favvoställen i Hollywood så inte kunde jag säga nej då. Blev helt packat med folk efter ett tag och träffa även på en av Hughs forna flickvänner (tyvärr såg hon sjukt sliten ut, men hade inte väntat mig något annat iofs) och Kevin Connolly som är lika kort som mig?! 157 centimeter aha..

Inga kommentarer: