augusti 24, 2009

Det som var så jäkla kul..

Att ett år kunde gå så fort..
Viktor o Sannis
Mexikos nationaldag
Stefan tar körkort
Skolan
Viktor o jag velar i downtown LA
Jag o Dell på Hyde
NEW YORK

Jag o roomie
Demine på Area

Kraam
Alex o Gio

Tjejerna på ocean park
Jojo o Elin
Home
Promenad hem från skolan
Manikyr
Sanne o Sanna på Roosevelt
Inspelning av the biggest loser och konstshow i Venice
Girlsen på Teddys
Me o Johanna i vår fina Lincoln som vi fick låna av Adam i några veckor!

Blondies
Världens dyraste nattklubb XS
VEGAS
Madde fick sjunga i the killers studio i Las Vegas
Jessica o Anna

På Guys and Dolls

Taximys
Barhäng i Venice
Johanna, Jenny o Mickan på Myhouse
På H-wood
Julia o Jockis i marinan
Daniel velar
Mina fina tjejer!
Bästa flea market

Skolans modevisning
Fia
På baseboll
Venice beach häng
Kramkalas
San diego
Johannan o Matt
Jojo o Joya
Crown bar
Houseparty på 811 broadway

Snyggaste killarna fick jobb på In n Out
Jag o goaste Viktor på Myhouse
Guys and Dolls
Anna o Maddis
Fia o Isaak
En greve
Mickan o Johanna
WESC poolparty

WE fest i Santa monica
Terminen avslutades med mys picknik.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad heter skolan du går på? fina bilder!