juni 20, 2009

Torsdags häng!

Första doppet för vissa och andra doppet för mig, fatta att man bara badat två ggr på hela denna terminen fast jag praktiskt taget bor på stranden! Va har hänt med Cali vädret i år? Henke o Daniel verka ju tycka det var grymt skönt i vattnet eftersom de var i och hoppa runt som små barn i nästan 40 minuter i vågorna dock! :)

Älskade Venice beach
Kramkalas på beachen!

Längdhoppsdags!
På kvällen drog jag o dessa två till Delux i Hollywood, som hade bästa musiken nånsin, dock var jag ju ensam om att tycka detta märkte jag :) Träffa även på söta Leona Lewis och Nicky fina Hilton var fullare än vanligt denna kvällen! Efteråt åkte vi till Herb o Jocke i Brentwood för att hämta upp Sofia o Henke som hade festat där, för att därefter åka hem hungriga som satan!:) Fan vad jag älskade Hollywood denna kvällen mer än någonsin när min favvo All the above spelades!

Inga kommentarer: