juni 28, 2009

Nästan bättre än Venice. Nästan.

Igår kväll hade jag o Jessica mys på bryggan här nedanför. Som jag saknat våra diskussioner o allt kul vi alltid har. De e de man saknar mest när man bor i LA, alla underbara här hemma. Satt på bryggan i tre timmar i värmen o bara prata om precis allt allt o skrattade tills träningsvärken i magen kom precis som alltid! :)
Självklart hade jag o Jess inga glas med oss ner o var för lata (som alltid) för att gå 50 meter o köpa, så de fick bli billigt vin direkt ur flaskan. Ingen hit kanske men det funkar :)

Sådana här kvällar saknar man inte Venice beach, Santa monica, Hollywood, OC, Malibu o allt lika mycket. Sjukt fint!
Sedan mötte vi upp andra Jessica och gick till Havsbadet och dansade en sväng. Båda har varit hos mig i LA och de e stor skillnad på utelivet kom vi iaf fram till. Bra på olika sätt o vis!
Sommar!
Love u min lilla Jess!

Inga kommentarer: