april 27, 2009

Las Vegas vs New York

Palms/Time square Reu ringde precis och bjöd med mig på hans brors och frus fest som de ordnat på the Palms hotel i Vegas till helgen, för att fira att dem varit gifta i ett helt långt år ;) Vilket kommer bli en galen galen kväll e jag hundra på! Men boooh, jag ska till New York i helgen (vilket verkligen inte e boooh nånstans men varför ska alltid allt hända samtidigt?) Plus att Nicks assistent Ravon har hittat kärleken och gifter sig i Las Vegas i samband med festen, vilket jag skulle vilja vara med på! Att Ravon ska gifta sig e galet, haha. Kan inte förklara riktigt men jag e ändå så glad för hans skull!! Ska köpa en fin bröllopspresent i NY till de lyckliga paret:)
Några (Ewe!) säger att jag e galen om jag inte åker med till Vegas o partar med Mariah(?!), men jag kommer självklart åka till NY ist, allt e bokat och jag har väntat på att få åka till New York i hela mitt liv! De kommer fler chanser med galna fester i älskade Vegas, de vet jag..

6 kommentarer:

Johanna sa...

a så är det. men NYC är fett!

Anonym sa...

NY e grymt! Men mariah carey shit!

Monika sa...

Tänk att behöva tacka nej till en sån fest !!!!! Mickaaaaann!!!!!

Kim sa...

svar; Eller hur, älskar everyday minerals, perfekt för min hy :)

Oh, tänk om man ändå kunde ha två såna härliga händelser att välja mellan ;) Kramar!

MichaelaWesterlund sa...

Ja veet:/ trist. men NY blir bättre de vet ja :D

Aa svåra val ibland.. :) Ja mineral produkter e de bästa! Kraam

Anonym sa...

NY står kvar men dom gifter sig bara en gång..