mars 03, 2009

Party like a rockstar?



Måndagar på Les deux e helt klart den bästa dagen att gå dit har ja kommit på nu.. visst jag älskar rnb o hiphop o all bra partymusik, men lite rock e ju inte fel ibland.. + att rockfolket här i LA e ju störtsköna! Och att de inte e så mycket svenskar som går dit på måndagar, väldigt blandat folk. Sist vi va där mötte vi Jamie Myers.. (eller hur han nu stavar) kände inte igen han först. Mamma, moster o mormor kollade alltid på fame factory o popstars, o alla dessa program förr så därför känner jag igen kille. O nu hade han gått o blitt rockkille ist, mkt bättre!<3>
Idag har jag o Sanna vart i Koreatown o snurrat runt lite, sen har de bara blitt plugg för min del. Försöker få undan massa så jag slipper sitta me de i helgen! Jag går bara i skolan på måndagar o onsdagar (soft som bara den:) Men man har en tendens till att inte plugga dessa tisdagar, torsdagar o fredagar när man e ledig.. svårt de där ;) Imorgon blir de skola igen och på kvällen funderar vi på att åka in o drinka lite i H-wood nånstans.. Beso blir de nog! Eva Parker Longorias restaurang/bar/lounge. Riktigt nice!

Nä nu blir de streaming av Gossip girl o lemonad drinkar:)

Nite nite!

Inga kommentarer: