mars 18, 2009

Onsdag


St patrick's day va helt crazy igår, haha. Irländare e ju sjukt roliga och festar som tokar på deras nationaldag. ALLA va grönklädda på de irländska pubarna, t.o.m ölen va grön. Medan jag själv hade rosa på mig istället.. har inte ett enda plagg som e grönt me mig hit märkte jag igår.

Kvällen började iaf med middag på The Cheesecake factory med Sannis söta föräldrar som bjöd ut oss, efter de ringde några irländska och amerikanska vänner för att tvinga med oss till mainstreets pubar. BRA, för de blev en lyckad kväll. Öldrickande och irländsk dans och kvällen avslutades med efterfest på USC. För att sedan vakna upp där kl 8 och åka tillbax till Santa monica för att gå till skolan o skriva en uppsats i engelska. Fy satan vikken dag. För att må lite bättre efter skolan gick jag in och köpte tre stora kulor glass på Ben&Jerry kaféet, som jag mumsade i mig i solskenet påväg hem till Venice i sällskap med nån galen surfare som jag mötte på vägen (?!).

Inga kommentarer: