mars 04, 2009

Kinda bored...


Har suttit här i min ensamhet hela dagen, hatar o va ensam.. haha! Vill alltid ha nån hos mig, vet inte riktigt va jag ska ta mig till när jag e ensam så det blir ju bara att man sitter me denna jäkla laptop i knät hela dagen. Gick inte till skolan idag för e sjuk, vilket verkligen suger i detta land. Har värk i hela munnen typ, nån inflammation, så ska till läkaren imorgon o sen blir de väl tandläkaren de skickar mig till. Hatart!!

Men lite nytta har jag fått gjort idag iaf, hmm.. typ tvättat, läst ett kapitel i min sellingbok, sökt sommarjobb, pratat me mamma, och spanat på poshglam (har sökt internship där nu så får väl se hur de går me den saken) hoppas! Har fått ett nytt favvomärke oxå, vilket e candy&caviar, så mycket balla grejer.. shoppingsugen som satan! Men de får vänta till helgen. O jag ber till guuud att dollarn sjunker lite!* Och att jag blir frisk nu oxå, så jag kan ha den helgen som jag planerat att ha.. :)

Ska försöka att planera för vår inflyttningsfest som vi inte haft ännu fast vi bott här i tre veckor! Vet egentligen inte va de finns att planera men.. Vi får se! Men först, streama ett 90210 avsnitt och äta frozen lemon yoggi!
***

Inga kommentarer: