mars 06, 2009

5th and 6th

Igår var en riktigt lugn dag, eftersom jag fortfarande e lite sjuk så kunde jag tyvärr inte gå ut på kvällen. Missade tydligen både Lindsay på Villa, bra fest på Foxtail och ett grymt Ecco. MEN de kommer fler chanser. :D

Läkaren sa igår iaf att jag skulle vila och inte äta några citrusfrukter och skölja munnen med salt varje dag i 5 jäkla dagar. Fy fan! Får verkligen hoppas de blir bättre snart! Men igår var jag iaf med Maria i Culver city där hon hade sin uppkörning så nu har hon fått californiskt körkort:) Sen hämta Donnie upp mig för att cabba ner till 3rd street och shoppa litegranna, och spana även på Jessica Alba som shoppa loss, och efter de hem till hans o killarnas crib vid Ocean park (partycrib kan man lugnt säga, de e väl de enda dom gör där:) o kolla film och åt sliskigt amerikanskt godis! För att sen somna kl halv tolv, inte ofta de händer en torsdag här i LA! En härligt lugn dag iaf!

Idag är min mun bättre:) wiiie! Och jag ska ner o kolla lite på boardwalken här i Venice o se om jag hittar nåt fint läderarmband, sen dra ner o luncha med Anna och Maria nere på Abbot Kinney.
Och i kväll blir det nog mansionparty i Beverly Hills och så får vi se om vi drar vidare till Hollywood och Myhouse eller om man stannar i Bevvan hela natten!

En grymt bra dag hoppas vi på:)

Pusssis

Inga kommentarer: