februari 28, 2009

Malibu

Jag älskar verkligen Malibu, underbara stränder, toksnygga beachhus, snygga surfare... ja de blir inte så mycket bättre än så... :)
Så varje fredag eller söndag, eller båda dagarna tar vi bilen o drivar iväg till Malibuuu, och kör en hel dag me beachhäng o tar med oss picknick:) eller så käkar vi lunch på Paradise cove beach caf'é. Lyx att inte behöva tänka på skolböcker o alla måsten utan bara hänga där o chilla hela dagen!
Ångest att jag redan får panik på att jag vill stanna här längre än till sommaren... äh, de löser sig!*

Herregud, igår va förresten en underbart bra kväll. Ketchup va grymt med god mat, trevliga folk och så hade jag ju världens bästa middagspartner förstås:) sen drog vi vidare till Skybar och därefter till Myhouse. Myhouse e from now on, mitt favvoställe #1! Hela The Hills gänget va såklart ute som vanligt och Benji Madden och hans crew va ena riktiga partymonster! 10 av 10, lätt! Summan-en av de bästa kvällarna nånsin i Hollywood!

Nu ska jag ha ett par tråktimmar med "Principles of selling" boken framför mig och diskutera med minaa klasskamrater om hur man säljer på bästa vis.. ooh...

:D

Inga kommentarer: