februari 25, 2009

Hawaii, Mexico eller Miami?!

Precis hemkommen från skolan och har ton med läxor att göra. Denna terminen blev det fyra kurser; Principles of selling, Merchandising principles, Advertising och en engelska kurs. Dom verkar roliga hittils iaf, men engelskan dränker mig i massa läxor. Fast jag lär mig nog en hel del mer engelska denna terminen iaf, eftersom förra året tog jag bara massa fashionkurser (vilket va hur kul som helst men ganska slappt ändå:)
Ikväll blir det middag med lite svenskar på the Cheesecakefactory som verkligen är en av de bästa restaurangerna här om man älskar goda efterrätter:) Jag går helt enkelt dit endast för alla sorters cheescake man kan mumsa i sig:) Farligt, men älskart!
I helgen var det meningen att jag o min roomie Sanna skulle ut i Hollywood tors,fre o lör. Men nää så blev de inte, vi fastna på diverse fester här i Venice ist.. alla tre dagarna! Inte så flashigt som Hollywood precis men nästan ännu roligare faktiskt. Beerpong o ännu mer öl, de är oxå värt ibland!
Nu e de stora i-lands problemet vart man ska åka på Springbreak. Vi tänkte Mexico men sen kom vi på att de kommer nog vara mest 16-17 åringar som är där o festar, så nu tittar vi på resor till Hawaii ist, vilket inte då kommer bli en partyresa. Men de får man ju minst tre dagar i veckan här så.. :) eller så är det Miami.. har en kompis som är där nu oxå så de skulle ju vara extra kul då och enligt henne är det gaaalet underbart! Får se om vi kan bestämma oss här ikväll vad det ska bli!
Later!

Inga kommentarer: