mars 17, 2010

My Tuesday

Igår var det en underbar tisdag. Vaknade tidigt och stack till skolan som var riktigt kul igår faktiskt av någon anledning. Efteråt stack jag och Johanna till 3rd street i Santa Monica, har inte varit där på tre månader. Blir väl så när man flyttar ifrån stranden, älskar 3rd och fick med mig lite smink från Sephora hem plus lite sushi hann vi mumsa i oss.
Vidare till beverly hills och Robertson för att äta världens bästa glass från Al Gelato i solen, om man är i LA måste denna glassen testas. Herregud så gott!
mörk choklad och jordgubb!
Fick inviga mina gröna militärshorts från Urban som jag fyndade för 19 dolls. Har inte kunnat använda shorts på två månader en hel dag utan att frysa men nu är det sommar sommar!
När vi kom hem var det dags att traska iväg till gymmet en timma för att träna bort glassen och sedan gick vi bort till vårt poolområde och badade jacuzzi klockan åtta. Hur underbart?
Eftersom jag är ledig från skolan i en hel vecka nu så skulle jag såklart gå ut också, fick dock inte med mig mina roomies. Emma hämtade upp mig vid tio och vi stack bort till Jeanette i Beverly hills för förfest....

Inga kommentarer: