februari 21, 2010

palihouse saturday

Palihouse är ett utav mina favvo ställen här i LA, kan inte riktigt sätta finger på varför egentligen men enda sedan min kompis Zak tog med mig och Sanna till Pali så har jag inte kunnat få nog utav stället. Det är inrett som ett hus så det känns som att man är på houseparty när man är där, goda drinkar, bra crowd och maten är underbar. Ett bra ställe att starta kvällen på men också lika bra att avsluta sin kväll. Igår började vi kvällen där efter en liten kort förfest hos oss och slutade kvällen på lilla Roger room.
fina fotograf Johanna
disco disco
Jag är tydligen inte den enda som gillar cupcakes!
Snälla Cort gav mig en red velvet cupcake på Pali, älskar när det kommer in cupcakes på borden.
let's paparrtyy
herre
.....................................................................................................
Lite spel hann vi också med på Pali innan vi stack till Roger room.

5 kommentarer:

ANNAWII sa...

Det såg ut som en riktigt rolig kväll!!

Kram snygging

Linn sa...

Sv: Ska du? Åh! LYX!

MichaelaWesterlund sa...

jaaa gumman! :)

Anonym sa...

e inte de där han från bolthouse på bilden med massa folk? från the hills? kram sanna

Michaela sa...

hahah ja det är det, hur såg du de?