februari 03, 2010

mina söta guys och dolls

Okej. Vad fasiken hände i går kväll?
Kvällen började med att jag tog en taxi bort till Sanne, Johanna och Mickan där Mickan blandade alldeles för starka drinkar. Wow! Sedan hade vi kul med en ram, vi GICK till klubben (första gången någonsin jag gått till en klubb i LA, men det gillar vi, kändes som Sverige), väl framme vid Guys and Dolls var det upp på Michaels bord. En shot hit och en shot dit. Dansade dansade och minglade runt med Mickan ett bra tag. Klockan 1 fick jag nog eftersom jag skulle upp och jobba kl 8 idag, gick ut och väntade på min skjuts och tappade då mobilen i en vatten pöl när Dominik kom och skrämde mig. Jaha det var den kvällen? Så går det när man inte är van vid alkohol? ;)
finaste
Ramen var med ett bra tag...
Pusss!
Två Michaelor på vift
Jaaanet baby alltid på g!
Mickan och Sebbe
I väntan på skjutsen dansade jag och Billie med till lite hmm.. hip hop?

3 kommentarer:

mamsen sa...

Det gäller at hålla sig inom ramarna !! Puss gumman och var rädd om dig !

MyzaaN sa...

Ja det är jätte irriterande :O
dagens teknik mög .tacka vara vet jag nokia 3310 !!!
kram :D

wow sa...

bilder på dig själv för en gångs skull! bra där!!! :D